2010.09.03// D. Pęgiel
Rzekoma restauracja dla kanibali w Berlinie, która wywołała niemałą sensację w Niemczech, okazałą się elementem kampanii public relations Związku Wegetarian. Całe zamieszeni wybuchło, gdy w Internecie zaczęły krążyć materiały reklamujące otwarcie lokalu oraz propozycje współpracy dla chirurgów i dawców części ciała.
Berlińska restauracja dla kanibali...
...okazała się...
...pomysłem Związku Wegetarian
Jak przyznaje przedstawiciel Związku Wegetarian, stowarzyszenie chciało w ten sposób zwrócić uwagę na otwarcie swego stołecznego biura w dzielnicy Friedrichshain, co faktycznie się udało – związek istnieje od 1892 roku, ale jeszcze nigdy nie darzono go takim zainteresowaniem.
Akcję skrytykował m.in. rzecznik Niemieckiej Rady Reklamy Volker Nickel, który stwierdził, że
dla osiągnięcia nawet dobrego w założeniu celu nie jest właściwy każdy środek.