2009.11.18// A. Ścibiorek
Coca Cola zaproponowała nowy design puszki. Zaprojektowana przez Harc Lee, bezbarwna puszka wygląda nowatorsko a zarazem intrygująco.
Przeczytaj także: J. Walker & Cola - edycja limitowana »Na klasycznej puszcze wytłoczone zostało jedynie logo Coca Coli. "Goła" puszka może przyczynić się do zmniejszenia zanieczyszczenia powietrza i wody, jakie występowały w procesie malowania puszek. Ta odsłona opakowania pomoże także w ograniczeniu energii zużywanej na oddzielenie toksycznych farb kolorowych od aluminium w procesie recyklingu.
Nowy design Coca Coli
Tworzenie prostych bezbarwnych puszek pozwoli na zaoszczędzenie mnóstwa energii, w stosunku do ilości jaka była niezbędna do produkcji puszek kolorowych. Zamiast toksycznych farb, na puszce tłoczona będzie nazwa i marka napoju.
Czy to jedynie edycja limitowana czy może nowy styl Coca-Coli? A może to polityka proekologiczna albo sposób na oszczędności w czasie kryzysu? Na te pytania niestety jednoznacznej odpowiedzi nie uzyskamy.